14.2.05

Irish Heritage E-mail Group

Lá Naomh Vailintín Shona Dhuit

What to say to your
love in Irish...


Image Hosted by ImageShack.us

Grá (graw) - Love

A ghrá (Ah hraw) - My love/My dear

A stóirín (Ah store-reen) - Darling!

Mo mhuirnín (Muh whurneen/vurneen) - My sweetheart

Póg mé! (Pogue may) - Kiss me!

Tóg mé, tá mé leatsa (Toag may, taw may latsah) - Take me, I'm yours

Mo chupcáca (Muh hup-caw-cah) - My cupcake

Is é cinniúint é! (Shay kinn-noo-int ay) - It's kismet!

Mo ghrá thú (Muh hraw hoo) - I love you

Thitim mé i ngrá leat (Hittim may ih nraw lat) - I fell in love with you

Is tusa an grá mo chroí (Iss tussah ahn graw muh hree) - You are the love of my heart

Táim i ngrá leatsa (Tah-im ih nraw latsah) - I'm in love with you

Táim i bpian an ghrá (Tah-im ih beh-in ahn raw) - I'm lovesick

Barróga agus póga (Bahrogue-ah ahguss pogue-ah) - Hugs and kisses

Tá siad ag seinm ár n-amhráin grá (taw shee-ad a shen-um awhr nahrawn graw) - They're playing our song.

(Connemara pickup line) B'fhearr liom thú nó céad bó bhainne! (Barr lum hoo no cayd bow wahn-nyah) - I prefer you to a hundred milk cows!

Lá Naomh Vailintín Shona Dhuit (Law neev val-in-teen hunna gwitch) - Happy Valentine's Day


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?